English

رئیس سازمان زندان‌ها:

۳۱ هزار و ۳۱۴ جلسه دادرسی الکترونیکی طی سال جاری برگزار شده است

حاجی‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه از برگزاری ۳۱ هزار و ۳۱۴ جلسه دادرسی الکترونیکی طی سال جاری خبر داد.

۳۱ هزار و ۳۱۴ جلسه دادرسی الکترونیکی طی سال جاری برگزار شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حاجی‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به اجرای طرح سراسری پایش زندان‌ها به ارائه گزارشی در این زمنیه پرداخت و تأکید کرد: وضعیت زندان‌ها باید به صورت مستمر توسط سازمان زندان‌ها و قضات رصد و نتایج حاصل از آن نسخه‌های تأدیبی و تربیتی ارزیابی شود؛ لذا ریاست قوه قضاییه به منظور توجه دادن به این مهم بخشنامه پایش وضعیت زندانیان را صادر کردند.

رئیس سازمان زندان‌ها اظهار داشت: از شقوق مترقی این بخشنامه، ملاقات الزامی قضات با زندانیان است و در مواردی که قضات مخالف تغییر وضعیت زندانیان هستند، باید با زندانی ملاقات کنند و از دیگر موضوعات مهم در این زمینه ت بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی است.

رئیس سازمان زندان‌ها در بخش دیگری از سخنانش گفت که از ابتدای سال تاکنون که کشور درگیر بیماری کرونا بوده، ۳۱ هزار و ۳۱۴ جلسه دادرسی الکترونیکی برگزار شده که از این تعداد، حدود ۲۸ هزار و ۱۱۴ مورد یعنی بیش از ۸۹ درصد از ابتدای تیر ماه تاکنون برگزار شده است.

حاجی محمدی با اشاره به آمار زندانیان کشور گفت: نزدیک به ۵۰ درصد آمار زندانیان کشور را محکومان جرائم مرتبط با مواد مخدر تشکیل داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه