English

سردار رحیمی:

کاهش ۷۶ درصدی ترددهای شبانه در پایتخت

رئیس پلیس پایتخت درباره محدودیت های کرونایی اعلام کرد: ترددها در شب از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ۷۶ درصد کاهش داشته و در روزها هم بالغ بر ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

کاهش ۷۶ درصدی ترددهای شبانه در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی در حاشیه سی و نهمین طرح پلیس پیشگیری پایتخت در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای محدودیت‌های هوشمند کرونایی در سراسر کشور اظهارداشت: به غیر از پلیس، هیچ فرد یا نهادی نمی‌تواند خودروها را جریمه کند و به غیر از پلیس هم هیچکس نمی‌تواند آماری در این خصوص ارائه دهد.

سردار رحیمی افزود: در شب اول اجرای طرح مأموران ما بیشتر رفتارهای ارشادی داشتند و خودرویی را جریمه نکردند، البته انصافاً همکاری مردم در این طرح با پلیس خوب بوده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: بیش از ۹۵ درصد از اصناف در این طرح همکاری کرده‌اند و برخی از اصناف که کار ضروری دارند برای لحظه‌ای به مغازه خود مراجعه کرده و مجدداً مغازه را می‌بندند.

وی گفت: بر اساس اعلام پلیس راهور پایتخت، ترددها در شب از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ۷۶ درصد کاهش داشته و در روزها هم بالغ بر ۳۰ تا ۵۰ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: مردم اگر تخلفی را دیدند می‌توانند علاوه بر شماره ۱۹۰ که مربوط به وزارت بهداشت است، با سامانه ۱۱۰ هم تماس بگیرند و موارد تخلف را اعلام کنند.

وی تصریح کرد: افراد برای مجوز تردد باید به فرمانداری‌ها مراجعه کنند و مجوز را بگیرند اما اگر فردی مجوز گرفت و به اشتباه جریمه شد، می‌تواند به مراکز ده گانه اعتراضات پلیس راهور در پایتخت مراجعه کند و جریمه او را پاک کنند. ‌

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی