English

سردار محمد قنبری خبر داد؛

کشف ۱۰۲۸ سرقت طی شبانه روز گذشته توسط پلیس

سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی ناجا از کشف ۱۰۲۸ سرقت طی شبانه روز گذشته توسط ماموران خبر داد و گفت: تحقق هدف گذاری های اولویت دار پلیس آگاهی ناجا منجر به افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.

کشف ۱۰۲۸ سرقت طی شبانه روز گذشته توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی ناجا با تشریح عملکرد ۲۴ ساعت گذشته، از کشف ۱۰۲۸ سرقت و دستگیری ۱۶۳ سارق طی شبانه روز گذشته جرم خبر داد و با اشاره به هدف گذاری های اولویت دار پلیس آگاهی ناجا اظهارکرد: در تلاشیم ضمن کاهش زمان فاصله بین وقوع جرم تا کشف، کشف علمی جرایم را نیز افزایش دهیم.

 تلاش برای ارتقای احساس امنیت

رئیس پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: تحقق هدف گذاری های اولویت دار پلیس آگاهی ناجا منجر به افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.

قنبری با اشاره به کشف ۳ فقره قتل در ۲۴ ساعته گذشته، یادآور شد: دو فقره از قتل های اشاره شده از نوع "پیچیده" بود که با اقدامات فنی کارآگاهان کشف شد البته طی این مدت ۱۲ نفر به اتهام قتل در این سه پرونده و سایر پرونده ها نشناسایی و  دستگیر شدند.

دستگیری ۲ آدم ربا

وی از دستگیری دو آدم ربا نیز طی بازه زمانی اشاره شده، خبر داد و گفت: در این مدت دو مورد آدم ربایی در دو استان مختلف داشتیم که هر دو مورد با انگیزه اختلافات مالی و شخصی صورت گرفته بود. به هر حال ضمن رهایی گروگان، مجرمان اصلی دستگیر شدند.

 دستگیری ۸ سارق مسلح و ۶۲ جاعل و کلاهبردار

قنبری از کشف ۵ فقره سرقت مسلحانه و دستگیری ۸ سارق مسلح در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: طی این مدت ۲۴۰ مورد جعل و کلاهبرداری کشف شده است و در این میان ۶۲ نفر جاعل و کلاهبردار دستگیر شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی