English

سیما سادات لاری:

افراد مسن از رفتن به مراکز خرید خودداری کنند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه افراد مسن از رفتن به مراکز خرید خودداری کنند افزود: در صورت نیاز به خرید حضوری به شکل جمعی به خرید نروید و ساعت‌های خلوت و کم تردد را برای خرید انتخاب کنید

افراد مسن از رفتن به مراکز خرید خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری موج، سیما سادات لاری ، گفت: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در جهان و عدم کشف دارو و واکسن قطعی برای درمان بیماری تاکنون، لزوم همزیستی هوشمندانه با ویروس کرونا امری اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: توصیه ما به کلیه هموطنان عزیز کشورمان این است که تا حد امکان به صورت مجازی نسبت به خرید کالا و انجام کارهای مورد نظرشان اقدام کنند، افراد مسن و کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای مانند دیابت و فشارخون دارند از رفتن به مراکز خرید خودداری کنند.

لاری ادامه داد: در صورت نیاز به خرید حضوری به شکل جمعی به خرید نروید، ساعت‌های خلوت و کم تردد را برای خرید انتخاب کنید و از حصور در فروشگاه‌های شلوغ و با سیستم تهویه هوایی نامناسب جدا خودداری کنید. همچنین حتما از ماسک استفاده کنید و نسبت به رعایت اصول فاصله‌گذاری مناسب ۱.۵ تا ۲ متر اقدام کنید.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر عدم لمس نمونه اجناس و کالاها، اظهار کرد: همچنین بهتر است برای پرداخت پول از دستگاه‌های کارتخوان استفاده شود. فراموش نکنید در طول فرایند خرید از هرگونه تماس دست با دهان و بینی و چشم‌ها به طور جد خودداری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی