English

علیرضا رییسی خبر داد؛

اعمال محدودیت های ضد کرونا در ۸۹ شهرستان بحرانی

علیرضا رییسی در چهل و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا از اعمال محدودیت های ضد کرونا در ۸۹ شهرستان بحرانی خبر داد.

اعمال محدودیت های ضد کرونا در ۸۹ شهرستان بحرانی

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا رییسی درباره چهل و دومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور ییس جمهور و دیگر اعضا تشکیل شد، گفت: در این جلسه رییس جمهور بر مباحث مطرح شده در جلسه ای که با حضور مقام معظم رهبری برگزار شد و همچنین رهنمودهای ایشان، مروری داشتند. در این جلسه گزارشهای مختلفی ارایه شد. آخرین وضعیت کرونا و اقدامات انجام شده نیز مطرح شد و روسای کمیته ها گزارش هایی دادند و در ارتباط با تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد ملی نیز بحث شد.

وی درباره مصوبات جلسه امروز گفت: مصوبات مهمی امروز به تصویب رسید. هفته گذشته ۴۳ شهرستان در وضعیت بحرانی بودند که در گروه های شغلی دو، سه و چهار محدودیت ایجاد شده بود. این محدودیت ها به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

رییسی گفت: با توجه به اینکه الگوی بیماری در استان تهران و البرز شبیه هم است و مراوادات زیادی بین این دو استان صورت می گیرد، مقرر شد مصوبات در ارتباط با استان تهران، در ارتباط با استان البرز هم وضع شد و این موضوع تصویب شد.

وی افزود: همچنین بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه امروز، ۴۶ شهرستان جدید نیز به مدت یک هفته شامل محدودیتهای گروه شغلی دو سه و چهار شدند و این محدودیتها با توجه به شرایط استانها قابل تمدید است. در مجموع ۸۹ شهرستان فعلا دچار محدودیت در رده های شغلی دو، سه و چهار هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی