English

راه اندازی سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش

سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش جهت استفاده دانشجویان راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری موج، محمود حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: سامانه صدور برخط تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش جهت استفاده دانشجویان در فرایند ثبت‌نام در دانشگاه راه‌اندازی شد.

 وی افزود: مزیت این سامانه در ارائه خدمت الکترونیک تأییدیه تحصیلی به صورت برخط است و دانشجویان ( و یا هر متقاضی دیگری) می‌توانند بدون مراجعه به هیچ مکانی حتی دفاتر پیشخوان، فرم تقاضای درخواست تاییدیه تحصیلی را تکمیل کرده و پس از  پرداخت الکترونیکی 2300 تومان، سامانه کد پیگیری و تاییدیه درخواست را به آنها ارائه می‌دهد.

 مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نهادهای دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه‌های کشور به عنوان استعلام کننده تأییدیه تحصیلی می‌توانند خدمت بر خط تأییدیه تحصیلی را هم از طریق اینترانت گذرگاه دولت(GSB) و هم از طریق اینترنت گذرگاه عمومی دولت(PGSB) دریافت کنند و یا حتی نسبت به دریافت کارتابل بر بستر  اینترنت اقدام کنند.

وی تصریح کرد: نهادهای متقاضی جهت دریافت اطلاعات بیشتری در خصوص دریافت سرویس می‌توانند با شماره 82283063 دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات تماس بگیرند.

حبیبی به فرآیند دریافت تأییدیه تحصیلی مدرک دیپلم توسط دانشجویان ورودی سال 99 اشاره کرد و گفت: دانشجو به سامانه تأییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه کرده و پس از پر کردن اقلام داده‌ای، یک کد رهگیری دریافت می‌کند.

وی افزود: اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی کرده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل مشخص شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج کند و اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی نکرده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir  وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تأییدیه را دریافت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه