English

محسنی بندپی خبر داد؛

تردد روزانه ۱ میلیون نفر مسافر در مترو و ۸۰۰ هزار نفر از طریق اتوبوس در تهران

انوشیروان محسنی بندپی از تردد روزانه ۱ میلیون نفر مسافر در مترو و ۸۰۰ هزار نفر از طریق اتوبوس در تهران خبر داد و بیان کرد این تردد ها مدیریت بیماری کرونا را دشوار می کند.

تردد روزانه ۱ میلیون نفر مسافر در مترو و ۸۰۰ هزار نفر از طریق اتوبوس در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم جایگزینی کامل شبکه هوایی پایتخت با کابل خودنگهدار با تاکید بر اینکه اهمیت تامین برق به ویژه در استان تهران زمانی برجسته تر می شود که بدانیم میزان تمرکز جمعیت در استان تهران به ازای هر متر مربع ۲۰ برابر میزان مشابه در کشور است، افزود: در کلانشهر تهران در هر کیلومتر مربع ۹۵۰ نفر زندگی می کنند و اهمیت خدمات رسانی در حوزه آب و برق در میدان رضایتمندی مردم در شرایط فعلی که دشمن در صدد ناامید کردن مردم است، مشهود است.

استاندار تهران ادامه داد: در کنار بهره برداری طرح ها در بخش های مختلف عمرانی و رفاهی  باید به حلقه مفقوده افزایش بهره وری دقت کنیم. یکی از بخش های نارضایتی مردم وجود بروکراسی های زائد در ادارات  است و همه مدیران ملزم هستند تا با رفع این موانع رضایتمندی مردم را ارتقا دهند.

وی تاکید کرد:روزانه  ۱ میلیون نفر مسافر در مترو  و  ۸۰۰ هزار نفر از طریق اتوبوس در تهران جابه جا می شوند  و این حجم از تردد، کار مدیریت بیماری کرونا را دشوار می کند. همچنین مسیر عبوری برق فشار قوی که از کنار برخی مناطق مسکونی در شهر و استان تهران می گذرد هم باید تغییر کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی