English

خودکشی دانش‌آموز ۱۱ ساله به‌ دلیل نداشتن تلفن همراه تکذیب شد

آموزش و پرورش استان بوشهر در واکنش به خودکشی دانش‌آموز 11 ساله به‌ دلیل نداشتن تلفن همراه اعلام کرد با توجه به تحقیق و بررسی‌های میدانی و جمع‌آوری مستندات مربوط اعلام می‌شود، نامبرده از روز بازگشایی مدارس تا آخرین ساعات روز حادثه در سامانه شاد به صورت فعال و در کلاس‌های درس مجازی آنلاین حضور داشته است.

خودکشی دانش‌آموز 11 ساله به‌ دلیل نداشتن تلفن همراه تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری موج، روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که از خودکشی پسر دانش‌آموز 11 ساله به دلیل نداشتن گوشی همراه و محروم ماندن از آموزش مجازی خبر می‌داد.

در این خبر آمده بود: گفته می‌شود، این دانش آموز 11 ساله ساکن شهرستان دیّر در جنوب استان بوشهر که در خانواده‌ای بی‌بضاعت زندگی می‌کرد به دلیل نداشتن گوشی همراه و عدم امکان حضور در کلاس‌های آنلاین، خود را با طناب حلق آویز کرده است!

هم‌اکنون آموزش و پرورش استان بوشهر در واکنش به این خبر اعلام کرده است:‌ با توجه به تحقیق و بررسی‌های میدانی و جمع‌آوری مستندات مربوط اعلام می‌شود، نامبرده از روز بازگشایی مدارس در 15 شهریور ماه تا روز حادثه بنا به درخواست ولی دانش‌آموز با توجه به شرایط متأثر از کرونا در مدرسه حضور نداشته و کار آموزشی خود را از طریق شبکه شاد با تلفن همراهی که توسط شخص مدیر مدرسه در فروردین ماه 99 به او اهدا شده بود، تا آخرین ساعات روز حادثه در سامانه شاد به صورت فعال و در کلاس‌های درس مجازی آنلاین  انجام می‌داده که تمامی مستندات، اعم از فایل‌های صوتی، تصویری و تکالیف و تمرینهای درسی دانش‌آموز در گروه درسی موجود است.

ضمناً این دانش‌آموز جز دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم برخوردار بوده که در سال‌های تحصیلی به‌صورت مکرر مورد حمایت مدرسه و انجمن اولیا و مربیان بوده است و خانواده  او این موضوع را تأیید می‌کند.

برخی از مستندات برای تنویر و اطلاع افکار عمومی ارائه می‌شود:

تکذیب خبر خودکشی دانش آموز بوشهری

تکذیب خبر خودکشی دانش آموز بوشهری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مهتاپ

    بالاخره نفهميدم فوت صحت دارد يا تكذيب شد فوت خودكشى بود يا دليل ديگر داشت نكته اصلى اين است نه توضيحات كم ارزش خبر ؟

    • مهتاب

      يوا ش يواش حقيقت امر روشن ميشود تا اينجا روشن شد كه اولياء با فقر مالى نتوانستند رضايت بچه خودشان را فراهم كنند و در گيرى خانوادگى بوجود أمد. حالا بايد منتظر گواهى پزشك قانونى بود بعدا قضاوت كرد .

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی