English

اولتیماتوم قاطع پلیس با اراذل و اوباش؛

پوزه‌تان را به خاک می‌مالیم/ برخورد پلیس قاطع، جدی و قانونی است

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت از برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش خبر داد و گفت: امنیت و آرامش مردم اصلی ترین وظیفه پلیس است و نیروی انتظامی مقابل این افراد کوتاه نخواهد آمد.

پوزه‌تان را به خاک می‌مالیم/ برخورد پلیس قاطع، جدی و قانونی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دستگیری اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس در پایتخت، اظهار داشت: یکی از خواسته‌های متعدد و مکرر مردم از پلیس برخورد قاطع، جدی و قانونی با افرادی است که امنیت عمومی جامعه را دچار خدشه می کنند.

وی افزود: این گروه از اوباش که دستگیر شدند، رفتارشان از روی اقدامات مذبوحانه و رفتارهای ناشایستی بود که به طور جدی امنیت عمومی جامعه؛ معابر، خیابان ها، تفرجگاه ها را به چالش می کشیدند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه ما به مردم وعده دادیم تا سخت ترین برخورد را با مجرمان به خصوص با این گروه از افراد که امنیت عمومی جامعه را دچار خدشه می کنند؛ داشته باشیم، افزود: در این روزها هماهنگی بسیار خوبی را با دستگاه قضایی داریم و پیرو تاکیدات ریاست قوه قضائیه، پلیس وارد عرصه شده و در حال برخورد با گروه های اوباش، عربده کش و اراذلی که با دستورات قضایی به زندان رفته و در گذشته دستگیر و اکنون متنبه نشدند، است.

سردار رحیمی با خطاب به مجرمان و اوباشی که گردنکشی و عربده کشی کرده‌ و قد داره بند هستند، اعلام‌کرد: پوزه این افراد را به خاک خواهیم مالید و گردنشان را خواهیم شکست و شدیدترین برخوردها را بر این افراد اعمال خواهیم کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر قانون، نیروی انتظامی مقابل این افراد کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم اصلی ترین وظیفه پلیس است و افرادی که می خواهند این امنیت و آرامش را دچار چالش و به آن خدشه وارد کنند؛ منتظر شدید ترین برخورد پلیس باشند، لذا مشاهده می کنید که چگونه این افراد مانند موش توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ذلیل و خفیف شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی