English

سردار رحیمی:

مراکز ترک اعتیاد باید به حاشیه شهر برود

سردار رحیمی با اشاره به تردد معتادان در مراکز ترک اعتیاد و اعتراض مردم محلات گفت: باید این مراکز به حاشیه شهر برود.

مراکز ترک اعتیاد باید به حاشیه شهر برود

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در بازدید از محله شوش اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ هزار نفر در مناطق شوش، مولوی و هرندی زندگی می‌کنند و ما دغدغه این محلات را داریم.

وی افزود: شروع پاکسازی جدی و پاک کردن یک لکه قدیمی از این محلات از تاریخ ۹۷/۱۱/۷ شروع شد و تا به این لحظه پاکسازی محلات ادامه دارد، بیش از یک سال و ۸ ماه از اجرای این طرح می‌گذرد و پارک‌هایی که الان تفریحگاه مردم هست یک زمانی جولانگاه معتادین و فروشندگان مواد بود.

سردار رحیمی گفت: بحث تثبیت این طرح مهم است، بالغ بر ۹۳۷ عملیات کوچک و بزرگ در این محلات (شوش، مولوی و هرندی) انجام شده است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: بالغ بر ۲۰۰ سارقی که معتاد و متجاهر بودند را هفته پیش دستگیر کردیم و حدود ۱۵۰ کیلو مواد مخدر از داخل مخفیگاه‌های آنها کشف کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: جمع‌آوری معتادان نیاز به اراده جمعی دارد و باید تلاش کنیم میزان جذب در مراکز بازپروری بالا برود، ما همین الان در پایتخت نیاز به ظرفیت ۱۰ هزار نفری برای نگهداری معتادان داریم.

وی گفت: درخواست داریم مراکز ترک اعتیاد از داخل این محلات جمع شود و به حاشیه شهر برود چراکه مردم این محلات اعتراض دارند و البته هم رفتار خوبی نیست که معتادان در این محلات برای تهیه داروهای ترک اعتیاد رفت و آمد کنند.

سردار رحیمی گفت: ما نمی‌گوییم مراکز تحویل داروی ترک اعتیاد و گرمخانه‌ها و… تعطیل شود، بلکه میگوییم مکانش از داخل شهر به حاشیه برود.

رئیس پلیس تهران گفت: حدود ۱۳۵ باب منزل را پلمب کردیم که ۸۳۰ اتاقک داخل آنها هستند، این خانه‌ها را حدود یک سال هست که پلمب کردیم و آب و برق آنها را قطع کردیم و هیچ فردی هم به پلیس مراجعه نکرده و ادعای مالکیت کند، اما می‌بینیم که آب و برق آنها وصل شده است! چه کسی این کار را انجام می‌دهد و با چه بهانه‌ای؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه