English

استاندار تهران:

نیروی انتظامی مرکز ثقل امنیت است

استاندار تهران با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مرکز ثقل امنیت است بیان کرد امروز تهران با 9 میلیون جمعیت ثابت با تدبیر پلیس از امنیت و آرامش خوبی برخوردار است.

نیروی انتظامی مرکز ثقل امنیت است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس پلیس پایتخت به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دیدار با استاندار تهران بیان داشت: با هم افزایی و همکاری فرابخشی، امنیت پایدارتر خواهد بود.

سردار حسین رحیمی در دیدار با استاندار تهران، با تبریک هفته دولت، بیان داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش های دولتمردان و خدمتگزاران مردم در دولت است.

وی با تاکید بر لزوم هم افزایی، هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم، عنوان داشت: در شرایط سخت و طاقت فرسای این ایام که نتیجه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان است، تلاش دولتمردان ما قابل تحسین و قدردانی است.

رئیس پلیس پایتخت افزود: دولتمردان ما با رشادت و ایثارگری، علیرغم همه مشکلات و سختی‌هایی که دشمنان ایجاد کرده اند مسائل کشور را به پیش می برند.

سردار رحیمی گفت: ما با تمام توان و قدرت در کنار شما هستیم و تلاش داریم تا با هم افزایی و همکاری فرابخشی، امنیت با ثبات تر و پایدارتر و بهتری را رقم بزنیم.

در ادامه جلسه محسنی بندپی استاندار تهران با قدردانی از تلاش‌های پلیس پایتخت، با اشاره به اینکه امنیت یکی از شاخصه ها و مولفه های توسعه یافتگی هر کشور محسوب می شود، بیان داشت: امروز در سایه امنیت و آرامشی که بر جامعه حاکم است مردم با اطمینان و اعتماد حاصل از آن فعالیت های مختلف اجتماعی، اقتصادی و.. خود را انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مرکز ثقل امنیت است، عنوان کرد: امروز تهران با 9 میلیون جمعیت ثابت و تنوع و تکثر فرهنگ ها و قومیت های مختلفی که در این شهر ساکن هستند، با تدبیر پلیس از امنیت و آرامش خوبی برخوردار است.

استاندار تهران با اشاره به حوادث آبان ماه سال 98 و تلاش گسترده دشمنان برای ایجاد ناامنی و آشوب در تهران، بیان داشت: علی‌رغم همه تلاش های دشمنان، با تدبیر و سرعت عمل پلیس پایتخت با کمترین عارضه در پایتخت مواجه شدیم.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش های نیروی انتظامی در موضوع اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بحث مقابله با ویروس کرونا، گفت: لازم است به فراخور مسؤولیت سنگین و گسترده نیروی انتظامی، این نیرو بصورت ویژه از جنبه های مختلف حمایت و تأمین شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه