English

کیفیت هوای تهران ۲۶ شهریور ۹۹/ شاخص کیفیت هوا به ۸۸ رسید

وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص ۸۸ در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران ۲۶ شهریور ۹۹/ شاخص کیفیت هوا به ۸۸ رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کیفیت هوای تهران امروز چهارشنبه 26 شهریور 99 با شاخص 88 در وضعیت سالم قرار دارد و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین 87 در شرایط سالم قرار داشته است.

بنا بر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، در نخستین ساعات چهارشنبه (26 شهریور 99) با کاهش تندی باد و افزایش ترافیک صبحگاهی، در برخی مناطق پرتردد افزایش غلظت ذرات معلق سبب کاهش کیفیت هوا و برقراری شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد شد.

با حاکمیت جو آرام و کاهش تندی باد در طی روز، شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها فراهم نخواهد شد، همچنین با حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن، غلظت این آلاینده در ساعات بعدازظهر افزایش یافته، هرچند نسبت به روز گذشته از میزان کمتری برخوردار خواهد بود.

در شامگاه چهارشنبه با افزایش ترافیک بر غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزوده شده و احتمال می‌رود کیفیت هوا در پاره‌ای از مناطق پرتردد در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

با افزایش نسبی تندی باد در نخستین ساعات روز پنج‌شنبه (27 شهریور 99) تا حدودی از غلظت آلاینده‌ها کاسته شده و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

به‌تدریج در طی روز از تندی باد کاسته شده که سبب تجمع آلاینده‌ها و به‌تبع آن کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق خواهد شد. شایان‌ذکر است در اواخر وقت پنجشنبه نیز با عدم وزش باد مؤثر و تجمع آلاینده‌ها، برقراری وضعیت نامطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه