English

وقوع رگبار باران و رعدوبرق در ۱۱ استان کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران و رعدوبرق در ۱۱ استان کشور خبر داد.

وقوع رگبار باران و رعدوبرق در ۱۱ استان کشور

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه طی دو روز آینده در ۱۱ استان کشور رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در نوار شرقی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز و فردا (۲۰ و ۲۱ شهریور) در دامنه‌های البرز واقع در استان‌های مازندران،‌ گلستان، سمنان و شرق تهران افزایش ابر گاهی همراه با بارش پراکنده و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین طی این دو روز در ساعات بعدازظهر در غرب هرمزگان، جنوب غرب کرمان، برخی مناطق فارس، دامنه‌های شرقی زاگرس در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و شرق لرستان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

ضیاییان با اشاره به اینکه شنبه و یکشنبه (۲۲ و ۲۳ شهریور) در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: دوشنبه (۲۴ شهریور) نیز در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روزهای آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهارکرد: آسمان تهران‌ فردا (۲۱ شهریور) صاف، در اواسط روز وزش باد و در بعدازظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۲ شهریور) کمی ابری، در بعضی ساعات وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه