English

علیرضا زالی:

بالاترین میزان سفرها در تعطیلات ماه محرم در تهران رخ داده است/ پیش‌بینی شرایط شکننده کرونا در تهران

فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران گفت: بالاترین میزان ترددها در سفرهایی که طی چهار روز اخیر در کشور رخ داد مربوط به استان تهران بوده است

بالاترین میزان سفرها در تعطیلات ماه محرم در تهران رخ داده است/ پیش‌بینی شرایط شکننده کرونا در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به جریانات اخیر بویژه مسافرت‌های پرتراکم در تهران زودتر از فصل پاییز شرایط متفاوتی را تجربه کنیم. این موضوع به دلیل شکنندگی اوضاع با توجه به ماهیت استان تهران رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بالاترین میزان ترددها در سفرهایی که طی چهار روز اخیر در کشور رخ داد مربوط به استان تهران بوده است، تصریح کرد: میزان این سفرها حتی در مقایسه با سال قبل نیز بسیار بیشتر بوده، در واقع شاهد رشد ۱۰ درصدی سفرها در این ایام نسبت به سال قبل بودیم.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران درباره اینکه از چه زمانی تاثیر این سفرها بر آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا را مشاهده خواهیم کرد، گفت: تغییر آمار مبتلایان که منجربه فوت شود حدود ۴ تا ۶ هفته بعد مشخص خواهد شد اما در مورد بیماران سرپایی بین ۵ تا ۱۴ روز بعد از تماس اولیه با فرد ناقل کرونا، علائم بیماری مشاهده می‌شود و افزایش بیماران بستری را نیز بین دو تا ۳ هفته دیگر ممکن است مشاهده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی