English

تذکر عضو شورای شهر به حناچی به دلیل استفاده تبلیغاتی دو طرفه در پل‌های عابر پیاده

علی اعطا عضو شورای شهر به حناچی به دلیل استفاده تبلیغاتی دو طرفه در پل‌های عابر پیاده تذکر داد و بیان کرد این اقدام منجر به ایجاد نا امنی در پل ها می شود.

تذکر عضو شورای شهر به حناچی به دلیل استفاده تبلیغاتی دو طرفه در پل‌های عابر پیاده

به گزاش خبرگزاری موج، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار تهران درباره وضعیت پل‌‌های عابر پیاده اظهار داشت: به دلیل وجود تابلوهای تبلیغاتی در دو طرف پل‌های عابر پیاده فضایی ناامن در این مکان‌ها ایجاد شده که شهرداری باید هر چه سریع‌تر این مشکل  را حل کند.

وی گفت: حل موضوع ناامنی پل‌ها مطالبه مردم تهران است و برخی از مردم از این پل‌ها به عنوان تونل وحشت تعبیر می‌کنند چرا که گزارش‌هایی در مورد آزار به افراد در این پل‌ها به ما واصل شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه باید توسط شهرداری اقداماتی انجام گیرد تا رضایت‌مندی شهروندان به ویژه زنان حاصل شود، گفت:‌ شهرداری تهران از وضعیت پل‌ها گزارش دقیقی به شورای شهر ارائه کند.

اعطا در ادامه در مورد پخش زنده صحن شورا از طریق صفحه اول برخی از خبرگزاری‌ها و سایت شورای شهر گفت: این اقدام از امروز آغاز شده و در تلاشیم که آن را توسعه دهیم.

وی در پایان گفت:‌امیدوارم شورای شهر در سال چهارم وظایف خود را با موفقیت به سرانجام رساند و شاهد اتفاقات خوب در سطح شهر باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه