English

رییس کمیته معماری شورای شهر تهران:

در مکان یابی موزه ایران درودی باید تجدید نظر شود

رئیس کمیته معماری شورای شهر تهران خواستار تجدید نظر در مکان یابی موزه ایران درودی شد.

در مکان یابی موزه ایران درودی باید تجدید نظر شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، علی اعطا در جریان بررسی لایحه اختصاصی زمین برای ساخت موزه نقاشی خانم ایران درودی در چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: زمین پیشنهادی برای ایجاد موزه «ایران درودی» باعث انزوای موزه خواهد شد.

وی ادامه داد: از شهردار تهران برای توجه به موضوع هنر و تکریم هنرمندان تشکر می کنم و اختصاص زمینی در شهر تهران برای ایجاد موزه نقاشی خانم ایران درودی را امری پسندیده می دانم و نه تنها با آن موافقم بلکه از این پیشنهاد دفاع می‌کنم؛ ولی مکان‌ پیش‌بینی شده در خیابان ۶۴ یوسف آباد چون در زون فرهنگی شهر تهران نیست.

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران؛ احتمال دارد این اقدام پسندیده را به یک اقدام عبث تبدیل کند و اساساً به نفع موزه خانم درودی هم نخواهد بود.

وی بیان کرد: قرارگیری موزه در مکان پیشنهادی در مصوبه شورا، باعث انزوای موزه ایران درودی خواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنم شهرداری تهران با توجه به مطالعات گذشته همچون طرح جامع فرهنگی شهر تهران مکان دیگری با کاربری فرهنگی را برای این موزه در نظر بگیرد.

به گزارش خبرنگار موج، در جریان بررسی این طرح، خلیل‌آبادی رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای  شهر تهران صحن شورا را به  در اعتراض به رفتار متناقض اعضا در صحن شورا در خصوص رسیدگی به این لایحه عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه