English

سخنگوی شورای شهر تهران مطرح کرد:

عدم تحقق پذیری عوارض بر پروانه ساختمانی و زیر بنایی در سال ۹۶

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به وجود اشکالاتی در برخی از بندهای لایحه بودجه سال 97 شهرداری تهران، در خواست کرد تا ایرادات مربوط به حوزه شهرسازی و معماری در کمیسیون های مربوطه اصلاح شود.

عدم تحقق پذیری عوارض بر پروانه ساختمانی و زیر بنایی در سال 96

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، علی اعطا در چهل و سومین جلسه شورای شهر در جریان تصویب کلیات لایحه بودجه سال 97 شهرداری با بیان این مطلب افزود: در برخی از بندهای گزارش ایراداتی وجود داشت، شماره 100222 عوارض بر پروانه های ساختمانی و زیربنایی در عملکرد سال 96، دو هزار و 690 میلیاردتومان مصوب شده بود و عملکرد 9 ماهه سال 96، یک هزار و 265 میلیارد تومان بود که فاصله اینها نشان از عدم تحقق پذیری این موضوع دارد.

وی ادامه داد: در سال 97، دو هزار و 600 میلیاردتومان برآورد شده و کمیسیون نیز در این زمینه نظر نداده است؛ چراکه چنین چیزی محقق نخواهد شد. در بقیه بندها همچون عوارض مازاد تراکم و عوارض نیز شرایط این گونه است و بودجه مصوب شده محقق نخواهد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران بیان کرد: رویکرد شهرداری در ردیف عوارض پذیری پروانه‌های ساختمانی در لایحه بودجه ۹۷ در صورت تصویب، به معناى تداوم گرایش شهرداری به مال سازی و تجاری سازی‌هاى بزرگ مقیاس در پایتخت خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه