English

باران مهمان کدام استان های کشور است؟

بنابر اعلام سازمان هواشناسی کشور طی سه روز آینده باران مهمان برخی از استان های کشور خواهد بود.

باران مهمان کدام استان های کشور است؟

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط استان‌های اردبیل، خراسان شمالی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در ارتفاعات هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب فارس نیز افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست. از امروز تا سه‌شنبه (۲۶ تا ۲۸ مرداد) دمای هوا در نوار شمالی کشور به ویژه استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه دریای خزر تا روز دوشنبه (۲۷ مرداد) مواج خواهد بود، گفت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۸ و ۲۹ مرداد) نیز در استان‌های ساحلی خزر و روز چهارشنبه (۲۹ مرداد) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیاییان با بیان اینکه طی روز پنجشنبه (۳۰ مرداد) بارش پراکنده در سواحل شرقی دریای خزر دور از انتظار نیست، اظهارکرد: پدیده غالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا پنج روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک است.

به گفته وی طی پنج روز آینده شرق دریای عمان و امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مرداد) نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ مرداد) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش باد و در اواخر وقت افزایش ابر با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (۲۸ مرداد) نیز قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعد ازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه