English

ترافیک روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

ترافیک روان در تمام محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درخصوص وضعیت جوی جاده های کشور گفت: طبق گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور در حال حاضر در ارتفاعات محور کرج - چالوس و نیز محور فیروزکوه شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم که لازم است رانندگان هنگام تردد در این محور حتما چراغ خود را روشن کرده و با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی ادامه داد: همچنین در برخی از محورهای استان مازندران نیز بارش باران گزارش شده است اما در دیگر محورهای کشور مشکل جوی خاصی وجود ندارد و تنها لازم است با توجه به گرمای هوا رانندگان از رانندگی طولانی مدت و یکسره پرهیز کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: گزارش ها حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای کشور روان و بدون هیچ مشکل ترافیکی در حال انجام است اما پیش بینی می شود که عصر امروز شاهد افزایش حجم ترددها باشیم.

رحمانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه