English

محسن فرهادی عنوان کرد؛

پاساژها و مراکز خرید بدترین نقاط غیر بهداشتی هستند

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد در زمان پاندمی کرونا پاساژها و مراکز خرید بدترین نقاط غیر بهداشتی هستند.

پاساژها و مراکز خرید بدترین نقاط غیر بهداشتی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، محسن فرهادی معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: در گام اول بر گندزدایی و استفاده از دستکش تاکید شده بود در گام بعدی نیز ماسک و گندزدایی سطوح مشترک اضافه شد همچنین در مصوبه‌های وزارت بهداشت به نظارت بیشتر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید شد و اینکه پروتکل‌ها اجباری است و در صورت رعایت نکردن پروتکل‌ها تعطیلی واحدها در دستور کار قرار گیرد.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: پروتکل بهداشتی تعیین کننده است بنابراین ۸ هزار واحد صنفی پلمب شده در مشاغل مختلف مثل تالارها، نانوایی، دفاتر پیشخوان، ادارات، آرایشگاه‌ها و…، بوده اند اما بدترین جایی که پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود در پاساژها و مراکز خرید است که لازم است توجه بیشتری شود.

وی ادامه دا د: رستوران‌ها در سطح کشور در رعایت نکات بهداشتی در رتبه اول، بانک‌ها و ادارات در رتبه‌های دوم و سوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

فرهادی افزود: وزارت بهداشت تمایلی به تعطیل کردن کسب و کارهای مردم ندارد اما تعطیلی برخی کسب و کارها و تالارهای پذیرایی به اجبار و برای پیشگیری از کرونا است البته تالارها در زمانی که شهرها در وضعیت نارنجی و قرمز هستند، تعطیل می‌شوند.

وی گفت: چندین گروه نظارتی از سوی وزارت بهداشت و اتاق اصناف قرار است از سوی ستاد کرونا تجمیع شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه