English

افزایش دمای هوا در برخی نقاط کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دمای هوا در برخی نقاط کشور خبر داد.

افزایش دمای هوا در برخی نقاط کشور

به گزارش خبرگزای موج، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز (۱ مرداد) در برخی مناطق استان های اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی هرمزگان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روزهای پنجشنبه تا شنبه (۲ تا ۴ مرداد) در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر بارندگی و دراستان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی در برخی ساعات وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (۲ مرداد) در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان و جنوب فارس و طی روز شنبه (۴ مرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی در استان های سمنان، تهران و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه طی روز یکشنبه (۵ مرداد) هوای بیشتر مناطق کشور صاف پیش بینی می شود، گفت: طی روزهای جمعه تا یکشنبه (۳ تا ۵ مرداد) دمای هوا در نوار شمالی کشور بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد همچنین طی دو روز آینده در اواخر وقت در سواحل دریای خزر وزش باد شدید خواهیم داشت و دریا مواج می شود.

به گفته ضیاییان طی فردا و پس فردا (۲ و ۳ مرداد) شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود و در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تا پایان هفته وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲ مرداد) کمی ابری تا نیمه ابری در بعد ازظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۳ مرداد) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی