English

افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در بخش شمالی کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در بخش شمالی کشور و وزش باد همراه با گرد و خاک در شهر زابل خبر داد.

افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در بخش شمالی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و روز شنبه (۲۸ تیر) نیز در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گفته وی طی ساعات بعد ازظهر دو روز آینده در ارتفاعات هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات زاگرس واقع در استان‌های فارس، اصفهان و قم نیز رشد ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز یکشنبه تا سه شنبه (۲۹ تا ۳۱ تیر) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف است و حدود ۳ تا ۶ درجه افزایش دمای هوا در نوار شمالی خواهیم داشت، تصریح کرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده، گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ تیر) صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۲۹ تیر) نیز صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه