English

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد:

کاهش ۲۰ درصدی تردد های شهری در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درجلسه قرارگاه کاهش تصادفات، گفت: تردد خودروها در پایتخت در مقایسه با دو هفته پیش 20 درصد کاهش داشته است .

کاهش 20 درصدی تردد های شهری در پایتخت

 به گزارش خبرگزاری موج؛  سردار حسین رحیمی، در این جلسه با اشاره به اینکه تردد خوردوها در سطح شهر تهران در مقایسه با دو هفته قبل حدود 20 درصد کاهش داشته است، عنوان داشت: براساس آمار موجود، در سه ماهه اول سال 99 تعداد فوتی های ناشی از تصادف ها در حوزه درون شهری 19 نفر و در حوزه پلیس راه 14 نفر و در مجموع 33 نفر کاهش داشته ایم. 

وی با خوب توصیف کردن وضعیت آمار فوتی های تصادفات در تهران نسبت به سایر شهرهای کشور گفت: متاسفانه بیشتر کشته شده ها در حوزه عابران پیاده (42%) و راکبان موتور سیکلت (36%) است، برای همین باید تلاش نمائیم که با آموزش های صحیح و اقدامات لازم در حوزه عابران پیاده و راکبان موتور سیکلت فرهنگ سازی بهینه ای را انجام دهیم.

 سردار رحیمی گفت: برقراری و تامین نظم و امنیت و انضباط ترافیکی در ام القرای جهان اسلام توفیق بزرگی است که باید لحظه به لحظه این فرصت را با خدمت هر چه بیشتر به مردم مغتنم بشماریم.

رئیس پلیس پایتخت همچنین به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرده و گفت: در همین راستا ضروری است که در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا دقت لازم انجام شود و اماکن انتظامی بطور دقیق گند زدایی و ضد عفونی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه