English

مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران در گفتگو با موج:

حادثه خط ۶ هیچ مصدومی نداشته است

مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری مترو اعلام کرد که حادثه خط ۶ مترو تهران هیچ مجروحی نداشته و از فردا این خط دوباره آماده سرویس دهی به شهروندان است.

حادثه خط ۶ هیچ مصدومی نداشته است

محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در گفتگو با موج ضمن عذر خواهی از شهروندانی که به دلیل بروز حادثه در خط ۶ مترو با مشکلاتی مواجه شده اند گفت: ساعت ۱۹:۵۰ امروز ۲ واگن خط ۶ مترو در مسیر حد فاصل ایستگاه شهدا تا امام حسین(ع) از خط خارج شد که بلافاصله نیروهای امدادی و کارشناسان مترو به محل اعزام شدند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه در حادثه مترو به هیچ یک از مسافران حاضر در این واگن ها آسیبی نرسیده است گفت: براساس اعلام نیروهای امدادی خوشبختانه این حادثه هیچ مجروح و مصدومی نداشته است و تمامی مسافران بلافاصله توسط نیروهای امدادی تخلیه شده و با اتوبوس هایی که هماهنگ شده بود از محل بیرون آمده و به نزدیکترین مسیرهای ارتباطی فرستاده شدند تا به سفر خود ادامه دهند.

محمدیان در خصوص فعالیت مجدد خط ۶ نیز گفت: هم اکنون بخش حد فاصل ایستگاه شهدا تا دروازه دولت خط ۶ فعال است و مسافران را جابجا می کند اما مسیر حد فاصل ایستگاه امام حسین تا شهدا فعلا تعطیل است که امیدواریم با تلاش متخصصان بخش فنی مترو از فردا این بخش نیز مانند سابق مسافرگیری کرده و به فعالیت عادی خود ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی