English

واکنش تند عضو شورا در قبال توجیهات شهرداری در خصوص حادثه کلینیک سینا:

اگر قانون مشکل داشت چرا گزارش ندادید؟

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکرتند و تیزی از عملکرد شهرداری در توجیه این حادثه انتقاد کرده و خواهان رسیدگی و اجرای قانون در خصوص حادثه دلخراش کلینیک سینا اطهر شد.

اگر قانون مشکل داشت چرا گزارش ندادید؟

به گزارش خبرگزاری موج، محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در جلسه امروز شورای شهرگفت :یکی از بزرگترین حادثه های پس از انقلاب و پس از پلاسکو نسبت به ابعاد ساختمانی حادثه کلینیک سینا بوده است . مسئله ای واجد اهمیت که منجر به از دست رفتن جان ۱۹ نفر همشهریان عزیزمان شد .

عضو شورای شهر تهران سپس به طعنه خطاب به شهردار و اعضای حاضر درصحن گفت: با این حجم بزرگ از تلفات مردم انتظار دارند وقتی که خودشان صدایشان به جایی نمی رسد حداقل ما نمایندگان صدای انها باشیم .

حق شناس با اشاره به اینکه مالک این ساختمان ۱۲ نفر پزشک بوده اند گفت:هر شخصی و هر نهادی خاطی باشد باید با آن برخورد کرد چه پزشک باشد و یا هر صنف و نهاد دیگر باید در مقابل قانون تمکین کرد .

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا سپس با لحنی تند خطاب به شهردار و مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: سوال اینجاست که شهرداری بعنوان یک مجری آیا تاکنون گزارش داده است که قانون در اینجا نادرست است؟ سازمان آتش نشانی و مدیریت شهری گزارش داده اند که بر حسب این قانون جان شهروندانشان در خطر است؟ کدام نهاد مسئول گزارش داده اند که مثلا جایی که اسمش اتاق عمل است ممکن است به قتلگاه تبدیل شود؟

حق شناس با تاکید براینکه هر کدام از دستگاههای مسئول باید سهمشان مشخص شود: بعد از این، باید این حادثه بدور از تعصب بی طرفانه و بدون پیش فرض مورد قضاوت قرار بگیرند . باید سهم و تقصیر هریک از مسئولین مشخص شود و به مراجع ذی صلاح گزارش شود تا با سکوت مرگبار نسبت به جان شهروندانمان بی تفاوت نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه