English

راه اندازی «مدرسه تابستانی تهران» توسط شهرداری

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت از راه اندازی «مدرسه تابستانی تهران» خبر داد.

راه اندازی «مدرسه تابستانی تهران» توسط شهرداری

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره راه‌اندازی مدرسه تابستانی پایتخت اظهارداشت: شهرداری با همکاری جمعی از اهالی فرهنگ و هنر طرح «مدرسه تابستانی» را در بستر فضای مجازی به اجرا می‌گذارد که هدف از اجرای این طرح پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و آموزش مهارت‌های شهروندی است.

در ماه‌های گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و خانه‌ماندن کودکان و نوجوانان، توجه به نیازهای آموزشی فوق برنامه مورد توجه این معاونت قرار گرفت که یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته، طراحی و تولید محتوای آموزشی ویدیویی برای کودکان و نوجوانان تحت عنوان « مدرسه تابستانی » است.

وی افزود: در این طرح حدود ۶۰ ویدیوی آموزشی به مدت ۵ هفته در فضای مجازی پخش خواهد شد.

معاون شهرداری تهران در خصوص عناوین دوره‌های آموزشی گفت: استادان مشخص شده‌اند و اکنون در مرحله تولید دوره‌ها هستیم که شامل قرآن، بازیگری تئاتر، انیمیشن، گویندگی و اجرا، موسیقی، طنز، داستان نویسی، فیلمسازی با موبایل، خاطره نویسی و مهارت‌های شهروندی است.

جوادی یگانه خاطرنشان کرد: همه استادان این مدرسه از افراد صاحب‌نظر هستند و قطعا حضور در این دوره‌ها که به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، می‌تواند بخشی از نیاز فرهنگی و آموزشی مناسب و مطلوب برای نوجوانان را در شرایط فعلی تامین کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه