English

افزایش ۳۰ درصدی شهریه مدارس غیردولتی در سال آینده

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از افزایش ۳۰ درصدی شهریه مدارس غیردولتی در سال آینده خبر داد.

افزایش ۳۰ درصدی شهریه مدارس غیردولتی در سال آینده

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی‌ زینی‌وند معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد درباره شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی آینده، اظهار کرد: با هماهنگی ستاد تنظیم بازار، الگوی تعیین شهریه مطرح شد.

وی با تأکید بر اینکه میانگین افزایش شهریه مدارس در سال تحصیلی جدید، ۲۳ درصد است، افزود: سقف افزایش شهریه ۳۰ درصد است و حداقل کف افزایش شهریه ۱۵ درصد است.

زینی‌وند اضافه کرد: بالاترین میزان شهریه برای دوره ابتدایی ۱۲ میلیون تومان، برای دوره متوسطه اول ۱۴ میلیون تومان و دوره متوسطه دوم ۱۷ میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: در پایه دوازدهم تحت عنوان فعالیت‌های مکمل است و بستگی به زمان برگزاری دوره مکمل، شهریه متفاوت است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت: قانون شوراهای آموزش و پرورش با هدف بسیج امکانات ایجاد شد و با تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف سعی کردیم حقوق آموزش و پرورش را تحقق ببخشیم.

وی افزود: جلسات شورای آموزش و پرورش استان‌ها در حال حاضر بسیار فعال است و مهم‌ترین مسائل آموزش و پرورش در  آن مطرح و بررسی می‌شود.

زینی وند از تدوین آیین‌نامه مناطق مرزی خبر داد و گفت: در مقایسه عملکرد نسبت به سال گذشته، ۹۸ درصد رشد از محل درآمدهای قانون شوراها داشتیم.

وی اضافه کرد: بحث طراحی و استقرار نظام جامع مشارکت در دست بررسی است و امیدواریم به زودی به اتمام برسد.

معاون وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح آشتی با آموزش در آموزش از راه دور خبر داد و اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و مشارکت خیرین و استفاده از فناوری‌های نوین طراحی شده است و هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل را تحت پوشش قرار داده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه