English

هشدار عضو شورای شهر به شهرداری تهران درخصوص خانه های کودک

شهربانو امانی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه های کودک به شهرداری تهران تذکر داد.

هشدار عضو شورای شهر به شهرداری تهران درخصوص خانه های کودک

به گزارش خبرگزاری موج، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیستمین جلسه شورا، و در تذکری گفت: همانگونه که مستحضرید، براساس تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا، از روز گذشته کلیه مهدهای کودک در همه استان‌ها، از جمله تهران فعالیت خود را مجدداً آغاز کرده اند.

وی تصریح کرد: اینجانب به عنوان نماینده مردم شهر تهران، از شروع شورای پنجم، بارها نبود استاندارد در خانه های کودک متعلق به شهرداری تهران را پیگیری کرده و به مسئولان ذیربط متذکر شده‌ام.

امانی افزود: همچنین طی جلسات متعدد، مصادیق عدم رعایت استانداردهای خانه‌های کودک در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، به استحضار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی رسیده است، و مقرر شد معاونت مذکور ضمن رفع این موارد، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده ارائه کند.

این عضو شورای شهر گفت: متأسفانه با گذشت ۱ سال از این موضوع، گزارشی تا این لحظه به دست بنده نرسیده است.

امانی اظهار داشت: لذا با توجه به اینکه قبل از شیوع ویروس کرونا نیز خانه های کودک فاقد استانداردهای لازم بوده است، می بایست در بازگشایی اهتمام بیشتر و نظارت جدی تری داشت، تا پروتکل های ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان بهزیستی به طور کامل رعایت شود.

عضو شورای شهر تهران در ادامه خاطر نشان کرد: اگر این مسئله در توان شهرداری تهران نیست، باید از بازگشایی خانه های کودک خودداری کند. چرا که کوچکترین اشتباهی تاوان سنگینی را به دنبال خواهد داشت.

امانی در ادامه گفت: به شهردار محترم تهران متذکر می شوم ضمن رفع تمامی نواقص ایمنی خانه های کودک در اسرع وقت، ضروری ست نظارت کامل بر اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا صورت پذیرد.

لذا خواهشمند است با توجه به اهمیت موضوع و در اجرای ماده هفتاد و سوم (۷۳) قانون شوراها، مراتب را به شهردار تهران به عنوان تذکر ابلاغ فرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی