English

انتقاد امانی از خدمات دهی نامناسب پارک‌ها به شهروندان

عضو شورای شهر تهران در تذکری گفت: در برخی از پارک‌ها و بوستان‌ها در ساعات پایانی روز شهروندان را به بیرون هدایت می‌کنند و امکان استفاده از خدماتی همچون امکانات عمومی و بهداشتی وجود ندارد.

انتقاد امانی از خدمات دهی نامناسب پارک‌ها به شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج، شهربانو امانی ، عضو شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر امروز (16 تیر) در تذکری گفت: یک سال است که شورای پنجم با موضوع زیست شبانه به دنبال مشارکت عمومی و افزایش زیست‌پذیری در تهران است و در حالی این موضوع از ایده به اجرا نزدیک می‌شود که در مدیریت شهری فضاهایی در تهران، در بوستان‌ها و در پارک‌ها در ساعات پایانی روز به مردم خدمت ارائه نمی‌کنند.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌در برخی از پارک‌ها و بوستان‌ها در ساعات پایانی روز شهروندان را به بیرون هدایت می‌کنند و امکان استفاده از خدماتی همچون امکانات عمومی و بهداشتی وجود ندارد.

عضو شورای شهر تهران اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در تابستان به دلیل گرمای هوا امکان استفاده از پارک‌ها و بوستان‌ها زیاد نیست و به مدیران خدمات شهری و فرهنگی، اجتماعی به دلیل نارضایتی ایجادشده در شهروندان تذکر می‌دهم.

امانی گفت:‌ دستورالعمل شهرداری در این زمینه غیرقانونی بوده و دسترسی برای فضای عمومی باید مطابقت با اصول زیست شهری داشته باشد و همه به سمت شعار تهران شهری برای همه پیش رویم و من مراتب تذکر خودم را به شهردار در این زمینه اعلام می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه