English

افزایش دمای هوا در تهران تا پایان هفته جاری

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور دمای هوا در تهران تا پایان هفته جاری افزایش خواهد یافت.

افزایش دمای هوا در تهران تا پایان هفته جاری

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی سازمان هواشناسی، طی امروز و فردا در بعضی ساعات در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید رخ خواهد داد و طی این مدت در استان‌های خوزستان بوشهر جزایر شمال خلیج فارس و جنوب ایلام وزش باد شدید وجود و وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست.

هوای تهران هم امروز همانند روزه گذشت صاف و گاهی ابری و همراه وزش باد خواهد بود اما فردا کمی ابری در بعدازظهر افزایش یافته و با افزایش باد و احتمال رگبار و باران هم وجود دارد، روند افزایش دمای هوا در روزهای دوشنبه سه‌شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه در تهران ادامه خواهد داشت.

فردا در ساعت بعد از ظهر و اوائل شب، در استان کرمان شمال هرمزگان و شمال شرق فارس و جنوبی شاهد افزایش ابر رگبار، وزش باد پراکنده، رعد و برق و وزش باد موقتی و شدید خواهیم بود. این شرایط در روز سه‌شنبه علاوه بر این مناطق، در جنوب سیستان و بلوچستان در مناطق کوهپایه استان کرمانشاه همدان مرکزی غرب اصفهان و دامنه های البرز واقع در استان زنجان قزوین البرز و غرب تهران پیش بینی می شود.

چهارشنبه و پنجشنبه وزش باد شدید موقت به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب پدیده غالب در نیمه غربی مرکز و دامنه جنوبی البرز خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی