English

آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید به ۲ روش حقیقی و مجازی

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید به ۲ روش حقیقی و مجازی خبر داد.

آغاز ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی جدید به ۲ روش حقیقی و مجازی

به گزارش خبرگزاری موج، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و رئیس ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری که در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: دستورالعمل ثبت‌نام دانش‌آموزان ۲۲ اردیبهشت ابلاغ شد و با توجه به شرایط کرونا تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام دانش‌آموزان از ابتدای خرداد آغاز شده است، گفت: ستادهای ثبت‌نام در مناطق و استان‌ها تشکیل شده و پیش‌بینی شده است که ثبت‌نام دانش‌آموزان تا پایان مرداد ادامه یابد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که تعداد یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۲۰۸ دانش‌آموز در پایه اول دبستان تحصیل کنند که نسبت به سال گذشته ۴.۲ درصد رشد داشته است، افزود: امسال در ورودی پایه اول یعنی ۶ سال تمام پیش‌بینی کردیم که شاهد حضور یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۴۱۶ دانش‌آموز باشیم.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در شرایط کرونا به شکل حقیقی و مجازی انجام می‌شود، گفت: با توجه به احتمال تداوم کرونا، ثبت‌نام دانش‌آموزان هم به صورت حقیقی و حضوری انجام می‌شود و همزمان با ثبت‌نام در مدرسه، ثبت‌نام در سامانه شاد انجام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه