English

ارائه ۲ خدمت جدید به بازنشستگان کشوری در سال جدید

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از ارائه ۲ خدمت جدید به بازنشستگان کشوری در سال جدید خبر داد.

ارائه ۲ خدمت جدید به بازنشستگان کشوری در سال جدید

به گزارش خبرگزاری موج، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به ایجاد مرکز SRM (مرکز ارتباط با ذی نفعان) برای پاسخ گویی آسان، سریع و قابل پیگیری به بازنشستگان افزود: این مرکز که بر پایه فناوری اطلاعات است، به زودی تجهیز و راه اندازی می‌شود تا سطح خدمات غیرحضوری را به منظور بهبود خدمات رسانی و تعامل با ذی نفعان ارتقا دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: با هدف بهبود کیفیت زندگی بازنشستگان به عنوان ذینفعان اصلی صندوق برنامه ریزی شده است تا با راه اندازی این مرکز که ۲۴ ساعته و هر ۷ روز هفته فعال خواهد بود، پرسش‌ها و درخواست‌های بازنشستگان سریع پاسخ داده شود و در صورت نیاز به بررسی، با استفاده از یک کد پیگیری به بخش مربوطه ارجاع و پاسخ لازم به متقاضی ارائه شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: طرح SRM با هدف برقراری ارتباط دوسویه با بازنشستگان کشوری ، در نیمه اول سال جاری به بهره برداری می‌رسد تا از حضور فیزیکی و فرایند پاسخگویی سنتی پیشگیری شود و ارتباط بهتری با بازنشستگان شکل بگیرد.

افتخاری همچنین به برنامه ریزی برای راه اندازی «مرکز نوآوری و ارتباط با ذی نفعان صبا» اشاره کرد که مرکزی برای بهره گیری از خدمات استارت آپ ها برای بازنشستگان بوده و مأموریت دارد که استارت آپ های حوزه اجتماعی و فعال در بخش ارتباط با ذینفعان را مورد حمایت قرار دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری همچنین گفت: از شرکتهای دانش بنیان، جوانان و فعالان حوزه استارت آپی که بخواهند ارتباط ما با ذینفعان را تسهیل کنند حمایت می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر جلب مشارکت ذی نفعان در توسعه و تعالی سازمان‌ها، فعال کردن دوباره نظام پیشنهادها و شناسایی و آموزش رابطین نظام پیشنهادها در استان‌ها را به عنوان یکی دیگر از طرح‌های صندوق بازنشستگی کشوری در سال جاری برای بهبود ارتباط با بازنشستگان برشمرد.

افتخاری با اشاره به راهبرد توسعه اقتصادی این صندوق، گفت: خروج از بنگاه داری، حذف شرکت‌های کاغذی و واگذاری شرکت‌های زیان ده که موجب اتلاف منابع صندوق می‌شوند، در کنار تقویت بنگاه‌های سودده از دیگر راهبردها است.

او ادامه داد: همچنین جلسات هفتگی با مدیران هلدینگ ها و شرکت‌های بزرگ، ایجاد یک نظام حکمرانی شرکتی مناسب در بنگاه‌های متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری بر اساس شاخص‌های حقوقی و تولیدی از دیگر طرح‌های صندوق است که اقدامات آن به انجام رسیده است.

بر اساس این گزارش، سامان دادن به نظام محاسبات بیمه‌ای در صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان یک سازمان بیمه گر بر پایه آینده نگری، محاسبه وضعیت ورودی و خروجی و تفکیک وظایف بیمه گری از وظایف اقتصادی و اجتماعی از جمله برنامه‌های دیگری بود که مدیرعامل صندوق بازنشستگی به آنها اشاره کرد.

افتخاری گفت: نگاه به درون صندوق موضوعی است که باید در قالب توسعه سازمانی و براساس چابکی، بهبود فرایندهای آی تی محور، توسعه منابع انسانی، بازنگری در ساختار سازمانی، طبقه بندی استانی و بازنگری فرآیندها مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه جوان ماندن صندوق منوط به جوان شدن فرایندهای آن است، گفت: این امر اتفاق نمی‌افتد مگر با برنامه ریزی، بهبود فرآیندها، توسعه منابع انسانی و پیروی مدیران استانی از مسیری که در ستاد در پیش گرفته می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حسن استیری

    سلام
    لطفا حکم قانون برنامه ششم را در خصوص میزان اختلاف بازنشستگان با شاغلین را اجراع کنید مار بس

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی