English

دو خواسته اصلی شهروندان تهرانی از مدیریت شهری

معاون شهردار تهران ساماندهی ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی را 2 خواسته اصلی شهروندان از مدیریت شهری تهران دانست .

دو خواسته اصلی شهروندان تهرانی از مدیریت شهری

به گزارش خبرگزاری موج، سید مناف هاشمی در مراسم معارفه خود به عنوان معاون جدید  حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهارداشت: این که هیچ کاری بدون تلاش جمعی محقق نمی شود و به ثمر نمی‌نشیند، تلاش خواهیم کرد تا در جهت اهداف برنامه ششم توسعه کشور و اهداف مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک گام برداریم.

معاون جدید حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر توسعه دوچرخه سواری گفت: توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور استفاده شهروندان از دوچرخه به عنوان یکی از محورهای اصلی برنامه‌های این معاونت مورد توجه خواهد بود.

مناف هاشمی از ساماندهی ترافیک و توسعه حمل و نقل عمومی به عنوان دو خواسته اصلی شهروندان از مدیریت شهری نام برد و تصریح کرد: از این رو، پیشبرد متوازن مُدهای حمل و نقلی، توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، گسترش دوچرخه سواری و تکمیل مترو به عنوان اهداف اصلی مدیریت ترافیک پایتخت است.

معاون حمل و نقل و ترافیک گفت: طی سال‌های گذشته با حوزه حمل و نقل و ترافیک در ارتباط بوده ام و شناخت کافی از مدیریت این حوزه دارم لذا امیدوارم با اقداماتی که در دستور کار قرار خواهیم داد، بتوانیم پاسخگوی خواسته های شهروندان در این حوزه باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه