English

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در جهان/ تعداد قربانیان از مرز ۱۵۰ هزار عبور کرد

شمار مبتلایان ویروس کرونا در جهان به ۲ میلیون و ۲۲۳ هزار نفر رسید و شمار قربانیان از مرز ۱۵۰ هزار نفر گذشت.

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در جهان/ تعداد قربانیان از مرز 150 هزار عبور کرد

به گزارش خبرگزاری موج، طبق آمار رسمی اعلام شده در اقصی نقاط جهان، تعداد قربانیان ویروس کرونا از مرز 150 هزار نفر عبور کرده است.

بر اساس آمارهای رسمی که پایگاه آماری Worldometers از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جهان به‌طور مستمر و با استناد به گزارش‌های آماری نهادهای دولتی در کشورهای مختلف جهان اقدام به روزآمدسازی و انتشار آنها کرده است، آمریکا با 36 هزار مورد مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا،‌ با اختلاف بسیار فاحشی نسبت به کشور دوم (ایتالیا با 22745 مورد مرگ‌ومیر) رتبه اول جهان را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

طی 24 ساعت گذشته حدود 6900 نفر به آمار قربانیان کرونا در جهان افزوده شده است که این رقم از کاهش نسبی آمار روزانه مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در جهان نسبت به روزهای گذشته حکایت دارد.

میان قاره‌های جهان، اروپا بیشترین آمار مرگ‌ومیر را بر اثر ابتلا به کرونا داشته است. تاکنون بالغ بر 95 هزار شهروند اروپایی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند، به‌عبارت دیگر بیش از 60 درصد از قربانیان کرونا در جهان ساکن کشورهای اروپایی هستند.

پایگاه آماری Worldometers شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را نیز بیش از 2.2 میلیون نفر اعلام کرده است. آمریکا با ثبت بیش از 690 هزار مورد ابتلا به کرونا، از این لحاظ در جهان رکورددار است.

تاکنون حدود 570 هزار نفر از مبتلایان به کرونا در سراسر جهان سلامتی خود را بازیافته‌اند و اقدامات درمانی برای بهبود بیش از 1.5 میلیون نفر از مبتلایان همچنان در جریان است.

بیماری ناشی از ویروس کرونا یعنی بیماری «کووید‌ــ‌19» که سازمان بهداشت جهانی (WHO) آن را بیماری همه‌گیر جهانی اعلام کرده است،‌ تاکنون در بیش از 200 کشور و قلمرو از قاره‌های مختلف جهان شیوع یافته است.

آمار جهانی کرونا 30 فروردین 99

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی