English

سردار اشتری خبر داد؛

کاهش ۶۵ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا روز گذشته

تلفات و تصادفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا پایان روز گذشته حدود ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش یافته است.

کاهش ۶۵ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا روز گذشته

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در سطح شهرها و جاده‌ها شاهد کاهش ترددها هستیم.

سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید به مردم عزیز اظهار کرد: خوشبختانه با رصدهای صورت گرفته از دوربین‌های این مرکز و دریافت گزارش‌ها از سطح کشور، در هیچ نقطه‌ای تجمعی وجود ندارد و ترددها در سطح شهرها و جاده‌ها به طور چشمگیری کاهش داشته است که امیدواریم این روند تا پایان امروز و حتی روزهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: تلفات و تصادفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا پایان روز گذشته حدود ۶۵ درصد نسبت به سال گذشته در همین مدت کاهش یافته که این روند نشان دهنده رعایت مردم و اهتمام آنها به انجام توصیه‌ها، پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی پلیس و نیز ستاد ملی مقابله با کرونا است.

سردار اشتری در رابطه با تعداد معدودی از شهروندان که به توصیه‌ها توجه نمی‌کنند، گفت: با مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا برای این افراد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی و درصورت بی‌توجهی به تذکرات پلیس، توقیف یک ماهه خودرو در دستور کار خواهد بود.

فرمانده ناجا در پایان از همکاری مردم با فرزندان خود در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: خوشبختانه مردم فهیم و بافرهنگ کشور با درک شرایط موجود برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایشان نقش بسزایی در شکستن زنجیره انتقال کرونا ایفا کرده‌اند.

سردار اشتری در این بازدید از طریق ویدئو کنفرانس با چندین استان ارتباط برقرار و ضمن دریافت گزارش‌های آنها توصیه و دستورهای لازم را به آنها صادر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه