English

آخرین جزئیات فرار زندانیان زندان سقز از زبان دادستان مرکز استان؛

تاکنون ۱۱ نفر از زندانیان دستگیر و یا خود را به ماموران معرفی کرده اند

دادستان انقلاب و عمومی سنندج مرکز استان کردستان گفت: از شب گذشته تاکنون 9 نفر از زندانیان فراری از زندان سقز دستگیر شده و 2 نفر نیز خود را تسلیم ماموران کردند.

تاکنون 11 نفر از زندانیان دستگیر و یا خود را به ماموران معرفی کرده اند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمد جباری بعداز ظهر امروز شنبه با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: زندانیان فراری اگر تسلیم شوند مشمول بخشنامه عفو خواهند شد در غیر این صورت علاوه بر در نظر گرفتن جرم جدید فرار از زندان، مجازات اصلی آنها هم مشمول هیچ تخفیف یا عفوی نخواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کردستان با بیان اینکه در میان زندانیان فراری محکوم به قصاص نیز وجود دارد، افزود: زندانیان فراری در حال بررسی بودند که کدام یک از آنها مشمول بخشنامه عفو سراسری می‌شود اما با فرار از زندان تنها در صورت تسلیم امکان استفاده از شرایط عفو برای آنها وجود دارند.

عصر جمعه هشتم فروردین، حدود هفتاد زندانی از زندان سقز با ضرب و شتم نگهبانان متواری شدند که همان شب پنج نفرشان دستگیر و یک نفر نیز خود را تسلیم ماموران کرد، از دیشب تا ظهر امروز نیز چهار زندانی دیگر دستگیر و یک نفر هم خود تسلیم ماموران کرده ولی کماکان 59 نفر از زندانیان متواری هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان هم شب گذشته با بیان اینکه ورودی‌های شهر سقز بسته شده و کارهای فنی برای شناسایی و دستگیری زندانیان در حال انجام است گفته بود: پلیس امنیت و آگاهی نیز در حال پیگیری و اقدامات لازم برای دستگیری فراریان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه