English

دادستان عمومی و انقلاب سنندج خبر داد:

بیجار در انتهای جدول استانی جرایم باندی و خشن

دادستان عمومی و انقلاب سنندج در بیجار اظهار داشت: شهرستان بیجار در میان سایر شهرستان های استان کردستان از لحاظ وقوع جرایم باندی وخشن در انتهای جدول قرار دارد.

بیجار در انتهای جدول استانی جرایم باندی و خشن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمدجباری در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان بیجار با اشاره به اینکه این شهرستان جز اولین شهرهای کشور است که دستگاه عدلیه در آن مستقر شده است ، گفت:بیجار در مسیر ترانزیت و قاچاق کالاهای ممنوعه است و ضروری است تا دادستان جدید در این خصوص برنامه های پیشگیرانه و تدافعی داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت : پیروزی غیورانه دلاور مردان انقلاب در مقابل جبهه کفر مدیون ایثار و جان برکفی رزمندگان اسلام ، تبعیت از ولی امر زمان و وحدت کلمه بود .

جباری افزود : اجرا، تحقق و بسط عدالت خطیرترین وظیفه دستگاه قضایی است و یاری رساندن به مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم اساس کار این دستگاه است.

دادستان مرکز استان کردستان گفت : کشف جرم، تعقیب و جلب متهم و احقاق حق و اجرای عدالت و سپردن افراد خاطی به محاکم از جمله وظایف دادستان است تا بتوان عدالت گریزان را مجازات نمود .

دادستان عمومی و انقلاب سنندج  گفت : فرهنگ غنی مردمان بیجار و همگرایی مدیران دستگاههای مختلف سبب شده است که شهرستان بیجار در انتهای جدول جرایم باندی و خشن در استان باشد.

وی با تأکید بر اینکه بالا بودن نرخ اختلافات خانوادگی از مسائل و مشکلات حوزه قضایی شهرستان بیجار است ، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام در برخورد و مواجهه با عنصر خانواده برنامه ریزی دقیقی دارند ما نیز باید در نقطه مقابل با برنامه ریزی های دقیق و کمک آحاد جامعه و مردم و توجه بیش از پیش از منظر قضایی به نهاد خانواده و اتخاذ سیاستهای تدافعی نرخ اختلافات را کاهش دهیم. .

در پایان این مراسم احکام جدید انتصاب سیدذکریا جهانگیری به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بیجار از طرف آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه  به ایشان ابلاغ شد و از زحمات سیدحامد حسینی مدواری دادستان سابق این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه