English

قدردانی رئیس قوه قضائیه از اقدامات وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با سعید نمکی از اقدامات وزارت بهداشت در رابطه‌ با بیماری ناشی از ویروس کرونا تقدیر کرد.

قدردانی رئیس قوه قضائیه از اقدامات وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزیر بهداشت، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و استانداران و رؤسای کل دادگستری‌های خراسان رضوی و سمنان در جریان آخرین اقدامات انجام گرفته در مورد شیوع بیماری کرونا قرار گرفت.

همچنین آیت الله رئیسی در گفتگو با خانواده تعدادی از همکاران قضائی و اداری که جان خود را بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا از دست دادند، از آن‌ها دلجویی کرد.

صبح امروز رئیس قوه قضائیه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت ضمن تبریک سال نو و بعثت پیامبر اکرم ( ص) با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام گرفته از سوی پزشکان و متخصصان گفت: با توجه به بیماری پیش آمده و سختی‌ها و مشقت‌هایی که متخصصان و پزشکان و مسئولین در این حوزه‌ها متحمل می‌شوند، به نوبه خود از آن‌ها تشکر کرده و برای ایشان از درگاه خداوند آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.

رئیس قوه قضائیه نظرات متخصصان و کارشناسان متولی حوزه بهداشت و درمان را فصل الخطاب دانست و تاکید کرد: در همه بخشهای کشور وجامعه از نظرات تخصصی که با توجه به مرجعیت علمی پزشکان و متخصصان در این حوزه اتخاذ می‌شود برای کنترل و ریشه کن کردن این ویروس ناخوانده استفاده کافی و وافی صورت گیرد تا ان شاءالله بتوانیم در اندک زمان ممکن جامعه را از شر این ویروس منحوس رها کنیم.

آیت الله رئیسی با اشاره به اقدامات اجرایی و عملیاتی صورت گرفته در طول شیوع ویروس کرونا، به وزیر بهداشت تاکید کرد که در سطح ملی از نظر متخصصان در همه بخش‌ها استفاده شود و توصیه‌ها و تأکیدات آنان مورد توجه قرار گیرد.
رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به اینکه باید از نظر مسئولین منطقه‌ای و محلی در تصمیمات اتخاذ شده استفاده کرد، گفت: با توجه به اینکه مسئولان منطقه‌ای به الزامات و مقتضیات محلی وقوف کافی دارند، حتماً از نظر آن‌ها در اتخاذ تصمیمات استفاده شده و نظرات آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وزیر بهداشت: اقدام جهادی بسیج در غربالگری سی و هشت میلیون شهروند بی نظیر بود

در ادامه تماس تلفنی رئیس قوه قضائیه با وزیر بهداشت، سعید نمکی از کمک‌های نیروی مقاومت بسیج که به غربالگری سی و هشت میلیون شهروند منجر شد، تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: اقدام عظیم بسیج مردمی در غربالگری شهروندان در نوع خود بی نظیر بود و بنده بر خود لازم می‌دانم که از اقدام جهادی این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

وزیر بهداشت در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سطح کشور برای کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران درگیر با این ویروس گفت: در دو استان درگیری شدیدی داشتیم و در شیوع ویروس شکل کانونی به خود گرفته بودند؛ اما با اقدامات صورت گرفته از سوی همکاران بنده، خوشبختانه وضعیت مناسب است و با کمبود تخت و اقلام بهداشتی و دارویی مواجه نیستیم.

نمکی ضمن تأیید اظهارات رئیس قوه قضائیه در رابطه با مورد توجه قرار دادن نظرات مسئولان منطقه‌ای و محلی، از تدابیر اندیشیده شده مقامات استان‌ها نیز تشکر کرد.

تماس تلفنی رئیس قوه قضائیه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و تشکر از اقدامی جهادی غربالگری سی و هشت میلیون شهروند

ایت الله رئیسی در ادامه طی تماس تلفنی با سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از اقدامات ویژه نیروهای مسلح برای کمک به ستاد ملی مقابله با کرونا در کنترل شیوع ویروس کرونا و به ویژه اقدام جهادی غربالگری سی و هشت میلیون نفر از شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس قوه قضائیه همچنین در اختیار قرار دادن امکانات و تسهیلات درمانی و بهداشتی نیروهای مسلح برای مقابله و مدیریت شیوع کرونا و همچنین ایجاد قرارگاه عملیاتی بهداشتی در ستاد کل نیروهای مسلح بدین منظور را ستود.

تماس تلفنی رئیس قوه قضائیه با استانداران و رؤسای کل دادگستری خراسان رضوی و سمنان

آیت الله رئیسی در ادامه پیگیری‌های صبح روز چهارم فروردین خود با استانداران و رؤسای کل دادگستری خراسان رضوی و سمنان تلفنی صحبت کرد و جویای اقدامات صورت گرفته در رابطه با شیوع بیماری کویید 19 گردید و به قدردانی از تدابیر اتخاذ شده، پرداخت.

دلجویی از خانواده‌های تعدادی از همکاران قضائی و اداری که جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند

بخش دیگر برنامه صبح امروز آیت الله رئیسی به دلجویی از خانواده‌های تعدادی از همکاران قضائی و اداری قوه قضائیه که جان خود را بر اثر کرونا از دست داده‌اند، اختصاص داشت.

رئیس قوه قضائیه ضمن دلجویی از خانواده‌ها از درگاه خداوند برای آن‌ها صبر و برای درگذشتگان مغفرت الهی را مسئلت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه