English

سردار مقیمی:

کشف انبار احتکار ۱۰۳ هزار قلم تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ ساعت گذشته

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از انبارها بیش از ۱۰۲ هزار و ۹۶۳ قلم انواع تجهیزات بهداشتی را کشف کردند.

کشف انبار احتکار ۱۰۳ هزار قلم تجهیزات بهداشتی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار محمدرضا مقیمی ، رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: به دنبال اطلاعات واصله مردمی مبنی بر احتکار کالاهای بهداشتی توسط برخی از افراد سودجو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در کشور قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور با اشرافیت کامل اطلاعاتی، در قالب تیم‌های عملیاتی و انجام اقدامات تخصصی، طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۳ باب انبار و مراکز پخش کالاهای بهداشتی را بازدید کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: کارآگاهان در بازرسی از انبارها بیش از ۱۰۲ هزار و ۹۶۳ قلم انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۵۰ هزار و ۹۳۲ عدد انواع دستکش، ۳۳ هزار و۲۸۳ بطری انواع مواد ضدعفونی کننده و ۱۸ هزار ۷۴۸ عدد انواع ماسک احتکاری در سطح کشور کشف کردند.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات متعلق به تهران بزرگ، ویژه شرق و استان‌های اصفهان، آذربایجان غربی، البرز، کرمانشاه و خوزستان است، گفت: در این رابطه ۲۴ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره بر اهمیت حفظ سلامت جسمی و روانی هموطنان تاکید کرد: تأمین امنیت اقتصادی یکی از عوامل اصلی رشد و توسعه کشور است که پلیس امنیت اقتصادی با پیشگیری و مبارزه مستمر با محتکران در حال حفظ و حراست از این سرمایه ملی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر از همکاری بسیار خوب هموطنان در اجرای طرح تشدید مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی از شهروندان خواست: همواره هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند، آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • حمید

    با سلام، تو این شرایط کرونا و خطراتی که پیش آمده یه قهوه خانه داره با جون آدمها بازی میکنه، خواهشن پیگیری کنید
    سرو پنهانی قلیان در قهوه خانه مخفیانه به آدرس: تهران، میدان خراسان ، خیابان خاوران، ایستگاه فرهنگسرا، پلاک 474
    تابلو مغازه خورده سردخانه پارسه و پروتئین و گوشت پارسه ولی داخل قهوه خانه است و کرکره پایین فعالیت میکنند.معمولا از ساعت 19 تا 22 فعالیت دارن و قبلا قهوه خانه به اسم، سرای سنتی جوان همان جا بود که تابلو مغازه رو عوض کردن پلیس اماکن نفهمه، به این حالت که کرکره پایینه و مغازه به ظاهر بسته و قفله ولی مشتری میاد دوتا تق تق میزنه به کرکره و برای دوربین دست تکان میده ، از دوربین بالا مغازه چک میشه و کرکره بالا میره و میرن داخل و بسته میشه، داخل هم بسیار شلوغ
    چند بار هم به 110 زنگ زدیم و فایده ای نداشته هنوز دارن فعالیت میکنند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه