English

جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۲۷ اسفند مشخص شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده میدان امیرکبیر و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-پردیس و بالعکس در محدوده‌های بومهن و رودهن هستیم.

جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها در ۲۷ اسفند مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده میدان امیرکبیر و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران-پردیس و بالعکس در محدوده‌های بومهن و رودهن هستیم.

وی افزود: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین رشت روان است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آزادراه چالوس-مرزن آباد و بالعکس تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ رحمانی درخصوص وضعیت جوی جاده ها گفت: محورهای چالوس- هراز و فیروز کوه دارای بارش باران و آزادراه قزوین- رشت و آزادراه تهران- شمال فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها، اظهار داشت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج و کرج-قزوین حد فاصل پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری حاکم است و همچنین در آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تأکید کرد: در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، البرز، سمنان و گلستان بارش باران گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه