English

عیدی بنیاد مستضعفان به ۴۰۰۰ دستفروش تهرانی

بنیاد مستضعفان برای ۴ هزار دستفروشی که در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا ، با مشکلات معیشتی مواجه شدند، مبلغ ۴ میلیارد تومان را به عنوان عیدی تخصیص داد.

عیدی بنیاد مستضعفان به ۴۰۰۰ دستفروش تهرانی

به گزارش خبرگزاری موج، درپی توافقات صورت گرفته میان پرویز فتاح ، رییس بنیاد مستضعفان، مسئولان شهرداری تهران و شورای شهر، این بنیاد برای 4 هزار دستفروشی که در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا ، با مشکلات معیشتی مواجه شدند، مبلغ 4 میلیارد تومان را به عنوان عیدی تخصیص داد.

بر اساس این گزارش، بنیاد مستضعفان برای هریک از این 4 هزار نفر، مبلغ یک میلیون تومان را تحویل شهرداری تهران داد تا طی امروز و فردا به آنها تحویل داده شود.

دستفروشانی که این مبلغ را دریافت می کنند، افرادی هستند که توسط شهرداری تهران شناسایی شده اند و جزو آن دسته از افرادی هستند، که در شمول گروه های کم درآمد جامعه قرار دارند و شیوع کرونا در کشور، معیشت آنها را با مشکلاتی مواجه کرده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، بر اساس اعلام شهرداری تهران ، این افراد در اقصی نقاط تهران شناسایی شده اند و مشخصات آنها در بانک اطلاعاتی شهرداری پایتخت ثبت شده است.

گفتنی است دستفروشان پارکینگ پروانه، بساط گستران مناطق جنوب شهر و دستفروشان مناطق مختلف تهران در این لیست قرار دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • احسان نظری

    کارت هدیه هایی که بنیاد برای دستفروشان به شهرداری سپرده بود به جیب چه کسانی رفت الله اعلم که سهم دستفروشان از آن فقط پرکردن فرم و ثبت آن در دبیرخانه شهرداری ها شد که من خودم هم از آن دسته بودم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه