English

صدر اعظم نوری:

ورودی‌های بهشت زهرا مسدود شود

رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: از مدیریت بهشت زهرا (س) درخواست می‌کنم ورودی‌های بهشت زهرا (س) مسدود و تنها یک ورودی برای رفت و آمدهای ضروری و تحت کنترل باز باشد.

ورودی‌های بهشت زهرا مسدود شود

به گزارش خبرگزاری موج،  زهرا صدر اعظم نوری ، رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: تذکر من در مورد آرامستان‌های شهر تهران به ویژه بهشت زهرا (س) است. ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در این مدت ایثارگرانه در حوزه خدمات شهری به ویژه سازمان بهشت زهرا (س)‌ که در خط مقدم کار است خدمت کردند، امروز مخاطب تذکر من شهروندان تهرانی هستند اما از سازمان بهشت زهرا نیز انتظار دارم که با اتخاذ تمهیدات لازم زمینه عدم حضور شهروندان در پنجشنبه و جمعه آخر سال را فراهم کنند.

صدراعظم نوری ادامه داد: طبق سنت حسنه کشور ما هر ساله در آستانه سال نو تجدید دیداری با رفتگان و زیارت اهل قبور انجام می‌شود اما امسال شرایط متفاوت است و اقتضا می‌کند که این سنت حسنه را کنار بگذاریم و به بعد از گذران این دوران موکول کنیم.

وی تأکید کرد: از همه شهروندان می‌خواهم به آرامستان‌های سطح شهر تهران به ویژه بهشت زهرا (س) در پنجشنبه آخر سال مراجعه نکنند و در این راستا از مدیریت بهشت زهرا (س) درخواست می‌کنم ورودی‌های بهشت زهرا (س) مسدود و تنها یک ورودی برای رفت و آمدهای ضروری و تحت کنترل باز باشد. امیدوارم شهروندان در خانه بمانند تا بتوانیم به درستی با  ویروس کرونا مبارزه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه