English

علیرضا زالی:

حضور قابل توجه مردم در شهر / مردم باید در منازل بمانند

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران گفت: برای شکستن چرخه انتقال ویروس کرونا که فاقد واکسیناسیون است، مردم باید در منازل بمانند که در معرض خطر نباشند. هر کسی ممکن است حامل ویروس باشد؛ حتی شخصی که فاقد علائم است.

حضور قابل توجه مردم در شهر / مردم باید در منازل بمانند

به گزارش خبرگزاری موج،  علیرضا زالی ، فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران با تاکید بر اینکه بازدیدهای میدانی از سطح شهر تهران حاکی از حضور قابل توجه مردم در شهر دارد، اظهار کرد: ما شاهد ازدحام و تراکم جمعیت قابل توجهی بودیم که بسیار خطرآفرین است.

وی با تأکید بر این که مردم همچنان موضوع بیماری کرونا را به عنوان یک دغدغه بهداشتی و اجتماعی در نظر ندارند، افزود: در صورتی که این موضوع جدی گرفته می‌شد ما نباید شاهد حضور این‌چنینی مردم به ‌ویژه در روز گذشته بودیم. شرایط امروز شهر تهران به گونه‌ای است که برای مقابله با پیک بیماری مردم باید ملاحظات بهداشتی و عدم حضور در شهر را جدی بگیرند.

 زالی ادامه داد: برای شکستن چرخه انتقال ویروس کرونا که فاقد واکسیناسیون است، مردم باید در منازل بمانند که در معرض خطر نباشند. هر کسی ممکن است حامل ویروس باشد؛ حتی شخصی که فاقد علائم است؛ بنابراین از مردم می‌خواهم  توصیه‌های ما را جدی بگیرند.

فرمانده ستاد مدیریت بیماری کرونا در تهران ضمن ابراز تاسف از عدم کاهش حضور مردم تهران در اجتماع، اظهار کرد: مهم‌ترین راهبرد برای نجات ما از این ویروس، ماندن در منزل است؛ در غیر این صورت، هم خود افراد و هم اطرافیانشان در خطر خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی