English

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / پیش بینی وضعیت آب و هوا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها روز شنبه در کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ‌ کهگیلویه و بویراحمد و غرب اصفهان شدت خواهد داشت.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور / پیش بینی وضعیت آب و هوا

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آرام همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید خواهیم داشت.

وی افزود: بعدازظهر فردا جمعه، ۲۳ اسفند، با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور، بارش در این مناطق شروع خواهد شد و روز شنبه، ۲۴ اسفند به کل نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران و بخش‌هایی از مرکز گسترش یافته که سبب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روزهای جمعه و شنبه در استان‌های خوزستان و ایلام وزش باد شدید و احتمال وقوع گرد و خاک پیش بینی می‌شود، گفت: بارش‌ها روز شنبه در کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ‌ کهگیلویه و بویراحمد و غرب اصفهان شدت خواهد داشت.

ضیاییان ادامه داد: روز یکشنبه، ۲۵ اسفند نیز فعالیت سامانه در شمال غرب کاهش و به تدریج به مرکز و شرق کشور گسترش یافته و در غرب و جنوب غرب تشدید می‌شود و دوشنبه بارش در غالب مناطق نیمه شمالی ادامه خواهد داشت. همچنین شنبه و یکشنبه شمال خلیج فارس مواج است.

وی درخصوص وضعیت جوی پایتخت گفت: امروز پنج شنبه، دمای تهران بین ۲۲ تا ۹ درجه سانتی‌گراد متغیر است. فردا جمعه نیز بین ۲۳ تا ۱۳ درجه سانتی‌گراد و روز شنبه بین ۲۱ تا ۱۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با غبار محلی، فردا کمی ابری و در بعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد و روز شنبه نیمه ابری، در بعضی ساعات ابری و بارش پراکنده با گاهی وزش باد همراه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی