English

تعویق برگزاری دومین جلسه محاکمه متهمان احتکار اقلام بهداشتی

دومین جلسه محاکمه متهمان احتکار اقلام بهداشتی که قرار بود امروز برگزار شود، به تعویق افتاد.

تعویق برگزاری دومین جلسه محاکمه متهمان احتکار اقلام بهداشتی

به گزارش خبرگزاری موج، دادگاه متهمان به اخلال کلان در امر توزیع مایحتاج عمومی به صورت فوق العاده در شعبه چهار دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی شنبه 17 اسفندماه به صورت علنی برگزار شد.

متهمان این پرونده به نام‌های "رضا ستوده"، "ابوبکر کووایوو تابعیت تاجیکستان"، "یونس احراروو تابعیت تاجیکستان"، "کریم ستوده"، "ناظم میزایف تابعیت تاجیکستان"، "سعید عباسی قلعه جوق" و "مهرداد حاذقی کلوانق" به اخلال کلان در امر توزیع مایحتاج عمومی متهم هستند.

"بهروز رسولی اصل"، "حمید غفاری" و "سهیل حاتمی پور" دیگر متهمان این پرونده هستند که وضعیت مجرمانه آنها در حال رسیدگی است.

این دادگاه در شرایط نیاز مبرم به اقلام بهداشتی در کشور برپا شد چراکه متهمان این پرونده با احتکار دو میلیون و ۶۰۰ هزار ماسک قصد خروج این اقلام به کشور چین را داشتند.

در اولین جلسه محاکمه متهمان احتکار اقلام بهداشتی ، کیفرخواست متهمان توسط نماینده دادستانی قرائت و دفاعیات متهم ردیف سوم پرونده نیز اخذ شد.

دومین جلسه دادرسی نیز که قرار بود امروز دوشنبه 19 اسفند برگزار شود به تشخیص قاضی صلواتی رئیس دادگاه، برگزاری این جلسه به تعویق افتاد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی