English

فرج طهماسبی خبر داد؛

برخورد بدون اغماض با احتکار کنندگان کالاهای بهداشتی

مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از برخورد بدون اغماض با احتکار کنندگان و گرانفروشان کالاهای بهداشتی خبر داد.

برخورد بدون اغماض با احتکار کنندگان کالاهای بهداشتی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فرج طهماسبی دیزج مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم روز شنبه به خبرنگاران گفت: مردم به کالاهایی همانند ماسک، دستکش و ژل ضد عفونی نیاز فوری دارند و از این رو  با احتکارکنندگان و گرانفروشان این کالاها بدون اغماض برخورد می‌شود.

فرج طهماسبی دیزج افزود: این مدیریت به صورت مستمر واحدهای مختلف به ویژه عرضه کنندگان نیازهای ضروری مردم  را مورد بازرسی قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: تا کنون جلسات متعددی نیز با مدیران مجتمع‌های تجاری و نمایندگان صنف‌های مواد غذایی با هدف ضد عفونی کردن این واحدها برگزار شدهه است.

مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: بازرسان سازمان منطقه آزاد قشم و شبکه بهداشت و درمان به طور مستمر بر عملکرد واحدهای مختلف برای ضد عفونی کردن محیط نظارت دارند.

وی افزود: مواد ضدعفونی لازم برای مصرف هفتگی رستوران‌ها و فست‌فود فروشی‌ها با دستورالعمل تهیه مواد ضد عفونی در اختیار این واحدها گذاشته شده است.

طهماسبی دیزج ادامه داد: براساس دستورالعمل های بهداشتی ، تمام نانوایی‌ها نیز موظف به انتخاب یک‌ نفر به عنوان صندوقدار در واحد صنفی خود هستند .

وی اظهار کرد: صندوقدار در نانوایی‌ها به هیچ عنوان نباید در پخت و عرضه نان به مشتری دخالت داشته باشد.

مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد از مردم خواست در صورت مشاهده اقدامات غیر اصولی در هر واحد صنفی به ویژه عرضه کنندگان‌ موادغذایی و کالاهای پزشکی مراتب را از طریق تلفن شماره ۰۷۶۳۵۲۵۲۰۱۰ اعلام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه