English

کشف میلیاردی اقلام بهداشتی احتکار شده از ۴ انبار

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و اداره تعزیرات به انبارهای اعلام شده اعزام و در مجموع یک میلیون جفت دستکش، هزار ژل ضدعفونی کننده و ۱۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده در کنار تجهیزات پزشکی که در این انبارها وجود داشت به دست آوردند.

کشف میلیاردی اقلام بهداشتی احتکار شده از ۴ انبار

به گزارش خبرگزاری موج،  سرهنگ چنگیز ایدون ، رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد فردی با همکاری همدستانش در ۴ انباری در محدوده اتوبان نواب مقدار زیادی  ژل های ضد عفونی کننده و دستکش‌های یک بار مصرف و … دپو و جمع آوری کرده است.

کلانتر محله نواب با اشاره به اینکه مالک این انباری‌ها شناسایی شد، گفت: مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز و مأموران موفق شدند هر ۴ انباری که اقلام بهداشتی و پزشکی در آن پنهان شده بود، شناسایی کنند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و اداره تعزیرات به انبارهای اعلام شده اعزام و در مجموع یک میلیون جفت دستکش، هزار ژل ضدعفونی کننده و ۱۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده در کنار تجهیزات پزشکی که در این انبارها وجود داشت به دست آوردند.

کلانتر محله ابوسعید عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه