English

کشف انبار دپوی ۵۴ میلیون دستکش لاتکس

سازمان تعزیرات اعلام کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با همکاری نمایندگان سازمان صنعت و معدن و وزارت بهداشت موفق به کشف انبار دپوی ۵۴ میلیون دستکش لاتکس شده‌اند.

کشف انبار دپوی ۵۴ میلیون دستکش لاتکس

به گزارش خبرگزاری موج،  حمید عسگری پور ، دادستان عمومی و انقلاب شهریار با اعلام کشف ۳۴۶ هزار دستکش لاتکس احتکار شده در این شهرستان اظهار کرد: در روز جاری تعداد ۳۴۶ هزار دستکش لاتکس که برای اتاق جراحی، بیمارستان‌ها و کادر درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد طی بازرسی از یک انبار تحت عنوان قاچاق و احتکار که از مصادیق اخلال در نظام اقتصادی کشور است کشف و متهم بازداشت شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: دستکش‌های مکشوفه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد تا در میان مراکز درمانی توزیع شوند.

سازمان تعزیرات نیز همچنین اعلام کرده است: گشت مشترک تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با همکاری نمایندگان سازمان صنعت و معدن و وزارت بهداشت موفق به کشف انبار دپوی ۵۴ میلیون دستکش لاتکس شده‌اند و با توجه به ضرورت عرضه فوری این کالا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، محموله مکشوفه پس از صورت جلسه تحویل هیئت امنای ارزی معالجه بیماران وزارت بهداشت می‌شود و از سوی تعزیرات دستور توزیع محموله نیز صادر شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه