English

سامانه بارشی پنجشنبه از کشور خارج می شود

پنجشنبه در خراسان رضوی شمال خراسان جنوبی بارش پراکنده رخ خواهد داد و سامانه به تدریج از کشور خارج می‌شود.

سامانه بارشی پنجشنبه از کشور خارج می شود

به گزارش خبرگزاری موج، طبق نقشه‌های آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز (دوشنبه) سامانه بارشی در غرب، جنوب غربی، دامنه‌های البرز و زاگرس به هم سواحل دریای خزر فعال است.

بر اساس گزارش این نقشه‌ها بارش در غرب و جنوب غرب گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش به صورت برف خواهد بود و شدت بارش در استان‌های لرستان شمال خوزستان چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد ایلام غرب اصفهان کرمانشاه مرکزی همدان و تهران بیشتر است.

چهارشنبه گستره فعالیت این سامانه بارشی علاوه بر مناطق یادشده شرق، شمال شرق و برخی مناطق جنوب کشور را فرا خواهد گرفت. پنجشنبه نیز در خراسان رضوی شمال خراسان جنوبی بارش پراکنده رخ خواهد داد و سامانه به تدریج از کشور خارج می‌شود.

روز جمعه و شنبه در اکثر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی شده و بعد از ظهر یکشنبه به همراه گذر موج تراز میانی جو در شمال غرب و قرار باران و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین البرز و تهران بارش پراکنده رخ خواهد داد.

بر اساس نقشه‌های آینده‌نگری و هم‌دیدی طی دو روز آینده در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و از امروز تا جمعه خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه