English

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: تا روز چهارشنبه (6 آذر) به سبب پایداری جو در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهیم بود.

پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیائیان، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طبق تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها امروز (3 آذر) در استان گیلان ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال شرق بارش پراکنده و خفیف پیش بینی می‌شود، گفت: از اواخر وقت امروز و طی فردا (4 آذر) در برخی نقاط استان‌های ایلام، لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بخش‌هایی از اصفهان و شمال خلیج فارس بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و در ارتفاعات این استان‌ها بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: تا روز چهارشنبه (6 آذر) به سبب پایداری جو در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهیم بود.

به گفته ضیائیان از بعدازظهر چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در مناطقی از شمال غرب و غرب و روز پنجشنبه (7 آذر) علاوه بر این مناطق در جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش باران و برف و در مناطق جنوبی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از فردا دوشنبه (4 تا 6 آذر) روند افزایش نسبی دما در سواحل خزر خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا دوشنبه (4 آذر ماه) کمی ابری و غبارآلود و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای یک و حداکثر دمای 8 درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (5 آذر) نیز صاف و غبارآلود با حداقل دمای 2 و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه